Pages

Saturday, December 29, 2007

ကၽြန္ေတာ္ေျပာျဖစ္ခဲ့တဲ့ လီဗာပူးအသင္းအေၾကာင္း ...

ကၽြန္ေတာ္က ေဘာလံုးကစားျခင္းနဲ႕ ေဘာလံုးပြဲၾကည့္ျခင္းကို စိတ္၀င္စားတဲ့လူငယ္တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္ ...။ ေဘာလံုးကန္တာဆိုရင္ ဘယ္အသင္းကန္ကန္ႀကိဳက္ပါတယ္ ...။ ၿမိဳ႕ထဲသြားတ့ဲအခါ စိန္ေပါေက်ာင္းကြင္းမွာ ကေလးေတြကန္ေနၾကရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ရပ္ရပ္ၾကည့္တတ္ပါတယ္ ...။ ဘယ္အသင္း ကန္ကန္ႀကိဳက္တယ္ဆို ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တကယ္တမ္းအားေပးတဲ့အသင္းကေတာ့ ႏုိင္ငံအသင္းဆို အဂၤလန္ ၊ ကလပ္အသင္းဆို လီဗာပူးပါ ...။ ျမန္မာအသင္းကေတာ့ ကိုယ့္ႏုိင္ငံအသင္းျဖစ္တဲ့ အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာရွိၿပီးသားဆိုတာကို အေထြအထူး ထည့္ေျပာမေနေတာ့ပါဘူး ...။ အဲဒီ့လိုနဲ႕ လီဗာပူးႀကိဳက္တဲ့ကၽြန္ေတာ္ လီဗာပူးခ်စ္သူေတြ စုလုပ္ထားတဲ့ ၀က္ပ္ဆုိဒ္ေလး ကို ညီငယ္မိုးေ၀ ရဲ႕ဖိတ္ေခၚမႈကေနတဆင့္ ေရာက္ခဲ့ပါတယ္ ...။ အဲဒီ့လိုနဲ႕ လီဗာပူးခ်စ္သူေတြအခ်င္းခ်င္း ေဘာလံုးစုကန္ၾကတဲ့အခါမွာလဲ အားရင္အားသလို သြားကစားခဲ့ပါတယ္ ...။ အခု သူတို႕က သူတို႕ရဲ႕ ၀က္ပ္ဆိုဒ္ေလးမွာထည့္ဖို႕ အင္တာဗ်ဴးေလးလုပ္ခ်င္တယ္ဆိုတာနဲ႕ ... သူတို႕ေမးတာေလးေတြ ေျဖျဖစ္ခဲ့ပါတယ္...။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ lfc4myanmar တို႕ရဲ႕ အင္တာဗ်ဴးေလးကို ဒီေနရာေလးမွာ သြားဖတ္လိုက္ၾကဦးေနာ္ ...။

1 comment:

Anonymous said...

အသားမည္း အရဲဆင္တဲ့.. ဒါေပမယ့္ ငါ့သူငယ္ခ်င္းေလးက အသားညိဳေလးပါေနာ္ ဟတ္ဟတ္ နဖူးအလယ္က ဖုက ဘာျဖစ္တာတုန္း