ျဖစ္ရပ္ (၄)
ဆရာက ေက်ာင္းသားေတြအားလံုးေရွ႕မွာ ရပ္ၿပီး လက္ညႇိဳးတစ္ေခ်ာင္းေထာင္ၿပီး ဒီလိုေျပာပါတယ္။
[မင္းတုိ႔အားလံုး လက္ညႇိဳးေထာင္လိုက္ပါ]
ေက်ာင္းသားအားလံုး ဆရာ့ကို စိတ္၀င္တစားၾကည့္ေနၾကရာကေန ဆရာလုပ္သလို လက္ညႇိဳးေထာင္ၾက ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ဆရာက သူ႔ရဲ႕နားထင္ကို လက္နဲ႔လွမ္းေထာက္ၿပီး ...
[အဲဒီလက္ညႇိဳးနဲ႔ ကိုယ့္နဖူးကိုယ္ ေထာက္လိုက္ၾကပါ] လို႔ ထပ္ေျပာပါတယ္။
ေက်ာင္းသားအားလံုးဟာ ဆရာလုပ္တဲ့အတိုင္း နားထင္ကို လိုက္ေထာက္ၾကပါတယ္။ ခဏေနမွ သူတို႔ မွားသြားၾကမွန္း အားလံုးက သေဘာေပါက္ လိုက္ၾကပါတယ္။ ဆရာ ေထာက္ခိုင္းတာက နဖူးကိုေလ။
ဒီအျဖစ္အပ်က္ေလးမွာ အၾကားနဲ႔အျမင္ရဲ႕ တစ္ထပ္တည္းမက်မႈကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ သိျမင္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ တစ္ၿပိဳင္တည္းလို႔ ထင္ရေပမဲ့ တကယ္တမ္းက အျမင္အာ႐ံုက ဦးေႏွာက္ကို အရင္ေရာက္သြားတဲ့သေဘာပါ။ အျမင္အာ႐ံုဟာ အလင္းမွာ အေျခခံၿပီး အၾကားအာ႐ံုကေတာ့ အသံမွာ အေျခခံပါတယ္။ အလင္းရဲ႕အလ်င္ဟာ အသံရဲ႕အလ်င္ထက္ ပိုျမန္တဲ့အတြက္ ဒီလိုျဖစ္ရတာပါ။ မိုးႀကိဳးပစ္ရင္ လွ်ပ္စီးလက္တာကို အရင္ျမင္ရၿပီးေနာက္ ဆယ္စကၠန္႔ေလာက္ၾကာမွ အသံကို ၾကားရတာဟာလည္း ဒီသေဘာအတိုင္းပါပဲ။ ဒီသေဘာတရားေလးကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေသေသခ်ာခ်ာ နားလည္မယ္ဆုိရင္ စကားေျပာတဲ့အခါမွာ ဟန္ပန္အမူအရာနဲ႔ မ်က္ႏွာေနမ်က္ႏွာ ထားဟာ ဘယ္ေလာက္အေရးႀကီးတယ္ဆိုတာကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း သိျမင္ႏိုင္ပါတယ္။ ကိုယ္ေျပာ မယ့္စကားနဲ႔ သင့္ေတာ္မယ့္၊ လုိက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္မယ့္ ဟန္ပန္အမူအရာနဲ႔ မ်က္ႏွာေနမ်က္ႏွာထားကို ထားမွ သာလွ်င္ ကိုယ္ေျပာမယ့္စကား အရာထင္မွာပါ။
အရမ္းဆိုးတဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္ကို [ငါ ႐ိုက္လိုက္ရ] လို႔ မာန္ၿပီး မ်က္ႏွာက ၿပံဳးစိစိလုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ ကေလးက ကိုုယ့္စကားကို အေလးမထားဘဲ ဆက္ဆိုးေနမွာပါပဲ။ အဲဒီလိုပါပဲ၊ ကိုယ့္လက္ေအာက္ငယ္သားေတြကို [မင္းတုိ႔ ငါ့ကို ပြင္းပြင္းလင္းလင္းေ၀ဖန္ၾကပါ။ ငါ မွားတာရွိေနရင္လည္း ေထာက္ျပၾကပါ]လို႔ ေျပာေနေပမယ့္ မ်က္ႏွာက [ငါ့ကို မေကာင္းဘူးလို႔ ေျပာလို႔ကေတာ့ အလုပ္ထုတ္ပစ္မယ္] ဆိုတဲ့႐ုပ္ေပါက္ေနရင္ ကိုယ္ေျပာခဲ့တဲ့ စကားဟာ အလကား ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။
အရွင္းဆံုးေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ႐ိုးသားဖို႔၊ ၿပီးေတာ့ သတိထားဖို႔ပါပဲ။ လူတစ္ေယာက္ဟာ ႐ိုးသားမယ္၊ စိတ္ထဲမွာ တကယ္ရွိတာကိုသာ ေျပာမယ္ဆုိရင္ သူ႔ရဲ႕မ်က္ႏွာကေန သူ႔ရဲ႕ေကာင္းတဲ့ ေစတနာကို ျမင္ႏိုင္ပါတယ္။
No comments:
Post a Comment