Pages

Monday, February 20, 2012

“မင္းသား… လက္ခုပ္သံမ်ားနဲ႔ ကိုယ္၀င္ၾကည္႔ခဲ႔တဲ႔ ဇာတ္ပြဲ”


အခ်ိန္က အနက္တစ္ေရာင္တည္းကို ျမင္ေနရေလာက္ေအာင္ ေမွာင္ေနတာလဲ မဟုတ္။ ဒါေပမယ္႔ ညီရင္းအစ္ကိုေတြေတာင္ ခြန္းႀကီးခြန္းငယ္ ေျပာဟယ္ ဆုိဟယ္၊ ေအာ္ဟယ္ ဟစ္ဟယ္ ျဖစ္ေနၾက တာကို ေထာက္ၿပီး ညီအစ္ကို မသိတသိ အခ်ိန္ပဲလို႔ စိတ္ထဲမွာ မွတ္ထားလိုက္တယ္။ ေနက ၀င္သြား တာလား… ထြက္ မလာေသးတာလား… အလင္းေရာင္က အေမွာင္ဘက္ဆီ ကူးေနတာလား… အလင္းဘက္ဆီ ေရြ႕ေနတာလား…။ ေသခ်ာတာကေတာ႔ ဘာဆုိဘာမွ မေရရာေသးဘူးဆုိတာပဲ…။ ပြဲခင္းထဲမွာ လူမစံုေသးေပမယ္႔ ပြဲကေတာ႔ စေတာ႔မယ္…။ ၀န္းက်င္ရဲ႕ မႈန္မႈိင္းရီေ၀မႈနဲ႔အတူ လူတုိင္းရဲ႕ မ်က္ႏွာေတြေပၚမွာလဲ မအီမလည္ ခံစားမႈတစ္ခုက တြဲခိုလို႔…။ ေနာက္က်ေတာ႔ ဇာတ္ရံု ရဲ႕  ေနာက္နား မွာပဲ ေနရာလို႔ မဆိုသာတဲ႔ ေနရာတစ္ခုကို ရတယ္။ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္း ခ်ရရံု… ဇာတ္စင္ကို လွမ္းျမင္ေန ရရံု…။ ျမင္ေနရတယ္ ဆုိေပမယ္႔ အလွမ္းနည္းနည္းေ၀းသလို ဇာတ္စင္နဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ၾကားက လူအတိၿပီးတဲ႔ အဆီးအတားကလဲ နည္းနည္းႀကီးတယ္။ ဘာမွ မတတ္ႏုိင္ျခင္းေတြကို ခဏတာ ႀကိတ္မွိတ္ၿမိဳခ်ၿပီး ဘာမွန္းမသိလိုက္မွာစိုးတဲ႔ စိတ္နဲ႔ ကိုယ္ ဇာတ္စင္ကို အားစိုက္ၿပီး ၾကည္႔ေနမိတယ္။ 

အျပင္အဆင္ အျခယ္အသေတြက အစိမ္းေရာင္ နည္းနည္းကဲေပမယ္႔ ေအးခ်မ္းၿငိမ္သက္တဲ႔ စိမ္းလန္းေတာအုပ္တစ္ခုနဲ႔ေတာ႔ တူမေနဘူး…။ ရာသီဥတုေၾကာင္႔ပဲ လူေတြ ပူေနတာလား… လူေတြေၾကာင္႔ပဲ ရာသီဥတုက ပူေနရတာလား ဆုိတာကလဲ မကြဲျပားဘူး…။ ဇာတ္စင္ပတ္ပတ္လည္မွာ ရွိတဲ႔ အဲယားကြန္းေတြက ေလေအးေတြကို တဟူးဟူး မႈတ္ထုတ္ေပးေနၾကတာ အေငြ႔တေထာင္းေထာင္း ထလို႔…။ လူေတြက ပူေလာင္ေနၾကေပမယ္႔ အဲယားကြန္းေတြရဲ႕ အကူအညီနဲ႔ အိုက္စပ္ေနၾကပံုေတာ႔ မရဘူး…။ 

“………………………………………………………………………” 

“ေျဖာင္း…..ေျဖာင္း…..ေျဖာင္း…..ေျဖာင္း…..ေျဖာင္း…..ေျဖာင္း……….” 

ဘာေျပာလိုက္မွန္း မသိတဲ႔ စကားတစ္ခြန္းကုိ လက္ခုပ္သံေတြက လႊမ္းသြားတယ္။ လက္ခုပ္မတီးမိတဲ႔ ကိုယ္႔ကို ေဘးနားကလူက ဘုရႈိးလွမ္းရႈိးတယ္။ သူ႔အၾကည္႔ကို သိသိႀကီးနဲ႔ မသိခ်င္ေယာင္  ေဆာင္ေနလိုက္ ရတယ္။ စင္ေနာက္ကေန ေခါင္းေပါင္းတလူလူ ေပါင္းၿပီး ပုဆိုးစေလး မ,ကာ.. မ,ကာနဲ႔ ထြက္လာတဲ႔သူရဲ႕ ဟန္ပန္အမူအရာကို ၾကည္႔ၿပီး ဒါ မင္းသားပဲလို႔ မွန္းလိုက္တယ္။ အဲဒီေတာ႔မွ ခုနက မင္းသားနာမည္  ေၾကာ္ျငာလို႔  လက္ခုပ္၀ိုင္းတီးၾကမွန္း ကိုယ္ သေဘာေပါက္ေတာ႔တယ္။ 

“ၾကြေရာက္လာၾကတဲ႔ ဧည္႔ပရိသတ္အေပါင္းတုိ႔… မဂၤလာအေပါင္းနဲ႔ ခေညာင္းၾကေစဖုိ႔ ဦးစြာပထမ ဆုေတာင္းေမတၱာ ပို႔သေၾကာင္းပါ ခင္ဗ်ား…”  

စကားလံုးေတြက ပီသရံုတင္မက အသံေလးကလဲ ခ်ိဳလို႔ ျမလို႔…။ အသံေလး ခ်ိဳျမရံု မကေသးဘူး… လက္အုပ္ကေလးခ်ီၿပီး ပရိသတ္ကို ေကြးညြတ္ဂါရ၀ ျပဳေနပံုကလဲ တကယ္႔ကို ခခယယ…။ ပရိသတ္ႀကီးရဲ႕ ႏွလံုးသည္းပြတ္ေတြ တစ္ခ်ီတည္းနဲ႔ ေၾကြဆင္းသြားမလား မွတ္ရရဲ႕…။ နည္းနည္း စိတ္၀င္စားသြားတာနဲ႔ ကိုယ္ လူအုပ္ႀကီးထဲကို ရသေလာက္ ရသေလာက္နဲ႔ နည္းနည္း နည္းနည္းဆီ တိုးသြားရင္း ဇာတ္စင္နားေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနမိတယ္။ မင္းသားေလးက တစ္ခြန္းေျပာလိုက္… လက္ခုပ္သံေတြ စီကနဲ ညံသြားလိုက္… ဟိုနားဒီနားက လက္ေခါက္မႈတ္သံေတြ ရႊီးကနဲ ရႊီးကနဲ ထြက္လာလုိက္နဲ႔… ကိုယ္ ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးပါ မကဘူး… နားထဲမွာပါ ပူစပ္ပူေလာင္ ျဖစ္လာတယ္…။ ကိုယ္ တတိတိ တိုးေနေပမယ္႔လဲ ဇာတ္စင္နဲ႔က ေ၀းသထက္ ေ၀းေနတုန္း…။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ပြဲက်ေနတဲ႔ ပရိသတ္ကို ဇာတ္မင္းသားက သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ စဆုိၿပီး ထိန္းလိုက္တယ္။ သီခ်င္းသံ စထြက္လာခ်ိန္မွာ ၾသဘာေပးသံေတြ ေ၀ါကနဲ တစ္ခ်က္ ဆူညံသြားေပမယ္႔ ခဏေနေတာ႔ အားလံုး ၿငိမ္က်သြားတယ္။ ဆူေ၀ေပါက္ကြဲထြက္လာတဲ႔ ပတ္မႀကီးသံက ခန္႔ညားေနၿပီးသား သီခ်င္းသံကို ပိုၿပီး ခမ္းနားသြားေစတယ္။ မင္းသားရဲ႕ ပီျပင္ၾကည္ျမတဲ႔ အသံကလဲ ျမဴးၾကြၾကြ ဟန္ပန္အႏုအလွေတြနဲ႔ ေပါင္းလိုက္တဲ႔အခါ တကယ္႔ကို ပန္းေလးတစ္ပြင္႔ သီခ်င္းေလး တဆိုဆိုနဲ႔ ပြင္႔အာလာသလိုေတာင္ ထင္ရရဲ႕…။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ဆုိလုိက္… ၿပီးေတာ႔… ေျခ၊ လက္၊ ခႏၶာရဲ႕ အခ်ိဳးအဆစ္ေတြကုိ ေကြးညြတ္ဆစ္ခ်ိဳးၿပီး ရႊင္ျမဴးကခုန္လုိက္နဲ႔…။ ပရိသတ္ခမ်ာ… ပင္႔သက္ေတြ တျဖာျဖာနဲ႔ အႏုအရြ အလွတုိ႔ရဲ႕ ဖမ္းစားမႈမွာ စီးေမ်ာေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကပံုမ်ား အတုိင္အေဖာက္ကို ညီလို႔…။ ဆိုလိုက္၊ ကလိုက္၊ ကလိုက္၊ ဆုိလုိက္၊ စကားေလးေတြ ေျပာလိုက္၊ ပရိသတ္ လက္ခုပ္သံ တေနဲ႔ျဖာင္းေျဖာင္းကို ၿငိမ္သက္ခံယူလုိက္နဲ႔… လူရႊင္ေတာ္မပါဘဲမင္းသား တစ္ေယာက္ တည္းနဲ႔  ထိန္းထားလိုက္တာ အခ်ိန္ေတြသာ ၾကာသြားတယ္… မင္းသားကေတာ႔ ေမာတယ္ ပန္းတယ္လို႔ မရွိ…။ ကိုယ္လဲ လူအုပ္ႀကီးၾကားထဲ တိုးသထက္ တုိးလာရင္း ဇာတ္စင္နဲ႔ နီးသထက္ နီးလာတယ္… ဒါမွမဟုတ္ နီးသထက္ နီးလာတယ္လို႔ ထင္ရတယ္။ ဆုိတဲ႔သီခ်င္းရဲ႕ စာသားေလးေတြက  ေကာင္းလိုက္တာ…။  လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ ဆစ္ခ်ိဳးကျပသြားတာကလဲ လွလိုက္တာ…။ ကိရိယာ အကူမပါဘဲ လႊားကနဲ လႊားကနဲ ခုန္ေပါက္ဂၽြမ္းထိုး သြားတာကလဲ ေပါ႔ပါးသြက္လက္လြန္းလိုက္တာ…။ ဒါမွ တုိ႔မင္းသားကြ… ဒါမွ တုိ႔မင္းသားကြ ဆိုတဲ႔ ခ်ီးမြမ္းေျမွာက္ပင္႔သံေတြ မ်ားစြာက ပရိသတ္ေတြၾကားမွာ တီးတိုး တီးတုိးနဲ႔ ေသာေသာညံေနေတာ႔တယ္။ အားလံုး ၀ိုင္းခ်ီးမြမ္းရေလာက္ေအာင္ပဲ မင္းသားက ေတာ္လြန္းပါတယ္။ ဒါကို ကိုယ္လဲ မ်က္ျမင္ ျမင္ေနရတာပဲေလ…။ ဒါေပမယ္႔ ဇာတ္စင္နဲ႔ နည္းနည္းေတာ႔ လွမ္းေနေသးတယ္။ ဒီေလာက္ေတာ္တဲ႔ မင္းသားကို ကိုယ္ အနီးကပ္ေတာ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည္႔ခ်င္ေသးတယ္။ အဲဒီအေတြးနဲ႔ ေရွ႕မွာကာေနတဲ႔ လူအုပ္ၾကပ္ၾကပ္ထဲကို ကိုယ္ အားနည္းနည္းစိုက္ၿပီး တိုး၀င္လိုက္တယ္။ သိပ္မတုိးလိုက္ရဘူး… ကိုယ္႔ရဲ႕ေရွ႕မွာ စီတန္းၿပီး ပိတ္ထားတဲ႔ သံဆူးႀကိဳးတန္းေတြနဲ႔ ဆံုလိုက္ရတယ္။ ဒီေနရာမွာ ပရိသတ္ရဲ႕ေနရာက ဆံုးေနၿပီ။ ဒါေပမယ္႔ ဇာတ္စင္နဲ႔က လွမ္းၿမဲလွမ္းေနတုန္း….။ ပရိသတ္နဲ႔ ဇာတ္စင္ႀကီးနဲ႔ၾကားမွာ ဟင္းလင္းျပင္တစ္ခုက ေျပာင္စပ္စပ္နဲ႔ ျခားၿမဲျခားေနတုန္း…။ ကိုယ္ သံဆူးႀကိဳးေတြ ကို ေက်ာ္ျဖတ္ၿပီး အတင္း၀င္မယ္လုပ္ေတာ႔ ဇာတ္ပြဲစီစဥ္သူေတြ ကိုယ္႔ကို လာတားတယ္…။ ဒီေနရာ ကေနပဲ ၾကည္႔ခြင္႔ရွိတယ္ တဲ႔…။ မင္းသားက ဘယ္ႏွစ္ပုဒ္ေျမာက္မွန္း မသိတဲ႔ သီခ်င္းေနာက္တစ္ပုဒ္ကို ထပ္ဆုိေနၿပီ…။ ၿပီးေတာ႔ မေမာႏိုင္ မပမ္းႏိုင္ ထပ္မံ ကခုန္ေနျပန္ၿပီ…။ ကိုယ္႔မွာသာ ေခၽြးသံ တရႊဲရႊဲနဲ႔ ေရွ႕ဆက္တိုးခြင္႔ မရေတာ႔လို႔ စိတ္အလိုမက် ျဖစ္ေနရတယ္။ မတတ္ႏိုင္ျခင္းေတြကို ထပ္မံၿမိဳခ်လိုက္ရျပန္တယ္။ ကိုယ္႔ေဘးပတ္ပတ္လည္က ပရိသတ္ထဲကို ၾကည္႔ေတာ႔လဲ ေအးရာေအးေၾကာင္းနဲ႔ မင္းသားရဲ႕ ေျခအၾကြ၊ လက္အလွ၊ ပုဆုိးအမေတြကို ရင္သပ္ရႈေမာ ၾကည္႔မ၀ ေငးမ၀ ျဖစ္ေနၾကသူေတြက ခပ္မ်ားမ်ား ျဖစ္ေနတယ္။ မင္းသား ကတာ လွပါတယ္၊ မင္းသား ဆုိတာ ေကာင္းပါတယ္၊ မင္းသား ေျပာေနတဲ႔ စကားေတြြကလဲ ပရိသတ္အႀကိဳက္ေတြပါပဲ…။ ဒါေပမယ္႔ ကိုယ္႔စိတ္ထဲမွာ ဇာတ္ခံုရဲ႕ အခင္းအက်င္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘ၀င္မက် ျဖစ္ေနမိတယ္…။ ဘာလုပ္ရရင္ ေကာင္းမလဲ…။ ေနာက္ဆံုး ဘယ္လိုမွ ႀကံရာမရေတာ႔မွပဲ ကိုယ္႔အိပ္ကပ္ထဲက မ်က္မွန္အသစ္ကေလးကို သတိရေတာ႔တယ္…။ လိုလိုမယ္မယ္ ပါ၀ါသြားတုိးထားတဲ႔ မ်က္မွန္ေလးေပါ႔…။ ကမၻာမွာ ပါ၀ါအမာ၊ ပါ၀ါအေပ်ာ႔ေတြအျပင္ စမတ္ပါ၀ါဆုိတာပါ ထပ္ေပၚလာေနၿပီဆုိေတာ႔ ကိုယ္ကလဲ ကိုယ္႔ရဲ႕မ်က္မွန္ေလးကို ေခတ္နဲ႔အမီ ပါ၀ါေတြ လိုက္တုိးထားရတာေလ…။ ကိုယ္ အဲဒီမ်က္မွန္ေလးကို ထုတ္တပ္လုိက္တယ္…။ကိုယ္႔ေရွ႕မွာအကြာအေ၀းတစ္ခုက သိသိသာသာ  ျခား ထားေသးေပမယ္႔  ျမင္ေနရတဲ႔ ျမင္ကြင္းက အရင္ကထက္ ပိုၿပီး ျပတ္သားသြားတယ္…။ 

“ၿမိဳ႕ေမတၱာ ခံယူမယ္႔ သားပါမို႔ … မိဘမ်ားက ခ်စ္အားပိုတယ္…..”

 သီခ်င္းသံ ပီပီသသကို နားနဲ႔ဆတ္ဆတ္ ၾကားေနရေပမယ္႔ မ်က္စိေရွ႕မွာ ျမင္ေနရတဲ႔ မင္းသားရဲ႕ ပါးစပ္က တုတ္တုတ္မွ မလႈပ္တာ ျမင္လုိက္ရတယ္…။ အျမင္အာရံုကို ဒီထက္ပို စူးစုိက္ၿပီး ဇာတ္စင္ရဲ႕ ဟိုဟိုဒီဒီ မ်က္စိကစားၾကည္႔ေတာ႔ ဇာတ္စင္ရဲ႕ အေနာက္ဘက္ ေထာင္႔တစ္ေနရာမွာ မဲမဲအရာတစ္ခု ကို ျမင္လိုက္ ရတယ္။ ကက္ဆက္နဲ႔ ေဆာင္းေဘာက္စ္…။ ေၾသာ္.. သီခ်င္းဖြင္႔ထားတာပဲ…။ တစ္ခုခုကို တျဖည္းျဖည္း နားလည္လာသလို ရွိတာနဲ႔ ကိုယ္႔ရဲ႕အၾကည္႔ေတြကို မင္းသားဆီ ျပန္ပို႔လိုက္တယ္။ မင္းသားကေတာ႔ ပရိသတ္ ေသခ်ာမျမင္ရတဲ႔ အကြာအေ၀းမွာ ေျပးလႊားခုန္ေပါက္ ကျပ အသံုးေတာ္ခံေနတုန္း…။

“ဟာ………..” 

မေသခ်ာမွာစိုးလို႔ မ်က္မွန္ကို ခၽြတ္ၿပီး အကၤ်ီစနဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ သုတ္လိုက္တယ္။ ၿပီးမွ ျပန္တပ္ၿပီး ေနာက္ထပ္တစ္ခါ ထပ္ၾကည္႔လိုက္တယ္။ ကိုယ္႔ရဲ႕ အျမင္အာရုံက မလြဲပါဘူး…။ လြဲေနတာက မင္းသားပါ…။ မင္းသားရဲ႕ ေျခ၊ လက္၊ ေခါင္း၊ ခါးနဲ႔ ကိုယ္ ေနရာအစံုကို ခ်ိတ္ဆြဲလႈပ္ရွားေပးေနတဲ႔ ႀကိဳးမွ်င္စေလးေတြကို ျပတ္ျပတ္ထင္ထင္ပဲ ျမင္လိုက္ရတယ္။ အံ႔ၾသသြားခဲ႔သင္႔ေပမယ္႔ ကိုယ္ အံ႔အားမသင္႔ခဲ႔ဘူး…။ မင္းသားက ကႀကိဳးကို အဆံုးသတ္ေတာ႔မယ္။ ဆုိင္းသံက ပိုၿပီး ၿမိဳင္ဆုိင္လာတယ္။ ကႀကိဳးကကြက္ေတြကလဲ ရင္သပ္ရႈေမာဖြယ္  ျမန္ဆန္သြက္လက္ လာတယ္။ ကိုယ္႔အတြက္ေတာ႔ ႀကိဳးေတြပါ ျမင္ေနရတဲ႔အတြက္ ရယ္စရာႀကီး ျဖစ္ေနတယ္။ ပတ္မႀကီးရဲ႕ ၀ုန္းကနဲ အခ်သံနဲ႔အတူ မင္းသားက ျဖဳတ္ကနဲ ပံုက်သြားၿပီး ကႀကိဳးကို အဆံုးသတ္လိုက္တယ္။ တိုက္တုိက္ဆိုင္ဆုိင္… ကိုယ္ရွိရာဘက္ကို မ်က္ႏွာလွည္႔လုိ႔…။ အဲဒါေၾကာင္႔လဲ ကိုယ္က အေသအခ်ာ ကို ျမင္လိုက္ရတယ္။ မင္းသားရဲ႕ အသက္မဲ႔တဲ႔ မ်က္ႏွာအေသ…။ 

“ေ၀း ….. ရႊီး ….. ေျဖာင္း ….. ေျဖာင္း ….. ေျဖာင္း …..”

“ေဟး… ဒါမွ တုိ႔မင္းသားကြ…..” 

“ေနာက္တစ္ပုဒ္ ကပါဦး… ေနာက္တစ္ပုဒ္… ေနာက္တစ္ပုဒ္…” 

ဆူညံပြက္ေလာရိုက္ေနတဲ႔ ေအာ္သံေတြကို ထားခဲ႔ၿပီး ကိုယ္ ဇာတ္ရံုထဲကေန လွည္႔ျပန္ခဲ႔တယ္။ ဘာအတြက္မွန္း မသိတဲ႔ လက္ခုပ္သံေတြက ကိုယ္႔နားထဲကေန ျပန္လွ်ံထြက္က်လာတယ္။ ဒီဇာတ္ပြဲကုိ သြားၾကည္႔မိခဲ႔တဲ႔အတြက္ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ နင္႔နင္႔သီးသီးကို ျပန္အားနာေနမိတယ္။ မင္းသားရဲ႕အႏုအရြ၊ အလွအပေတြမွာ မိန္းမူးၿပီး ကိုယ္ လက္ခုပ္မ်ား တီးမိခဲ႔ေသးလား…။ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္လဲ  ေ၀ခြဲမရ  ျဖစ္ေနတယ္။ အျခားသူေတြ အားလံုးကိုပါ ေျပာျပခ်င္ေပမယ္႕ မေျပာျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ စကားတစ္ခြန္းကို ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း ၾကားရရံု ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ ျပန္ေျပာျဖစ္ခဲ႔တယ္။

 “ကိုယ္အားေပးမယ္႔ မင္းသားဟာ ရုပ္ေသးရုပ္ မျဖစ္ဖုိ႔ေတာ႔ လိုမယ္… ႏို႔မို႔ဆုိ လက္ခုပ္သံေတြ ႏွေျမာဖုိ႔ ေကာင္းပါတယ္…” လို႔….။ 


 ေနဘုန္းလတ္

6 comments:

winlathan said...

ဟုတ္ပါ့ ။ အခ်ိန္ေတြ နွေၿမာဖို ့ေကာင္းတယ္ေနာ္ ။

ပြဲေတာ္လာပရိတ္သတ္တစ္ဦး said...

မင္းသားဆိုတာကိုယ္တတ္ကၽြမ္းေသာအႏုပညာအစြမ္း
အစနဲ့ကိုယ့္ကိုခ်စ္ခင္ေလးစားေသာပြဲျကည့္ပရိသတ္ကို
အစြမ္းကုန္ေဖ်ာ္ေျဖတင္ဆက္သင့္တာေပါ့။ဒါပင္မယ့္
ကိုယ့္လက္ကိုယ့္ေျခအဂါၤအစိတ္အပိုင္းမ်ားကုိကိုယ့္စိတ္
သြားတုိင္းကိုယ္မပါေအာင္ထိန္းခ်ဳပ္ထားသူရွိမွပြဲစည္
မည့္အျဖစ္ေတာ့ေရွာင္သင့္ပါတယ္။လွည့္စားခဲ့ဖူးရင္
လည္းကိုယ့္ပရိတ္သတ္ေတြပါ၀ါတင္ထားတဲ့မ်က္မွန္
တတ္ျပီးမျကည့္ခ်င္၊ေႏွာင္ျကိုးမွန္သမွ်ျဖတ္ျပီးကိုယ့္
လက္ကိုယ့္ေျခ၊ကိုယ့္အစြမ္းအစနဲ့သာပရိသတ္ကိုေျဖ
ေဖ်ာ္သင့္ပါေျကာင္း။အေတြးနက္နက္၊အေရးသြက္သြက္
နဲ့အခင္းအက်င္းတစ္ခုကိုကြင္းကြင္းကြက္ကြက္ျမင္လာ
ေအာင္ေရးသားႏုိင္တဲ့ကိုေနဘုန္းလတ္ကိုေလးစားခ်စ္
ခင္လ်က္။ (ပြဲေတာ္လာပရိတ္သတ္တစ္ဦး)

OA6 said...

ကိုေနဘုန္းလတ္ရဲ႕ ဒိုင္ယာေလာ့ခ္ေတြကို တန္ဖိုးထားႏွစ္ျခဳိက္လို႔ gtalk custom message မွာ တင္ခြင့္ျပဳပါ အစ္ကုိ

thurein06 said...

စိတ္ၾကဳိက္ေတြ ့တယ္ဗ်ာ။စဥ္းစားဆင္ျခင္ဥာဏ္ပုိမုိရပါတယ္။
ေက်းဇူးမ်ားစြာတင္ပါတယ္။

mabaydar said...

ကိုယ္အားေပးမယ္႔ မင္းသားဟာ ရုပ္ေသးရုပ္ မျဖစ္ဖုိ႔ေတာ႔ လိုမယ္… ႏို႔မို႔ဆုိ လက္ခုပ္သံေတြ ႏွေျမာဖုိ႔ ေကာင္းပါတယ္….
ေပးခ်င္တဲ့ အဓိပၸါယ္ေလးကို အဆံုးမွာ ထင္ထင္ရွားရွား ေဖာ္ျပထားတာ ေကာင္းတယ္...
ရုပ္ေသးရုပ္လို ၾကိဳးကိုင္ခံထားရတဲ့သူကို အားေပးရင္ တဒဂ္ လိုဘက္ရွိတုန္းပဲေကာင္းမယ္... အစစ္အမွန္ ဘာမွရမွာမဟုတ္ဘူး...

MANDY MAW said...

လက္ခုပ္တီးတဲ့သူကမ်ားၿပီး ဘယ္လိုကေနတာလဲ ဆိုတာကို ေလ့လာသူက နည္းသားေလေနာ္